Search
Close this search box.

Blog

TotsActualitat col·legiAigua, energia i medi ambientComunitatDefensa de la professióEmpresesInfraestructures i finançamentInstitucionalMobilitat, transport i logísticaRecull de premsaUrbanisme i territori

FILTRE

La nova identitat corporativa de Molins

Unifica marques amb l’objectiu de ser un referent global en les solucions per a la construcció. La nova imatge posa en valor l'aposta per la innovació i la sostenibilitat de la companyia.

Molins acaba de presentar la seva nova imatge corporativa. La nova marca de la companyia unifica totes les seves marques comercials a Espanya –Cementos Molins Industrial, Promsa, Propamsa, PretersaPrenavisa i Precon– amb l’objectiu de convertir-se en un referent global en les solucions per a la construcció.

El nou lema Construint el present, impulsant el futur reflecteix l’evolució de la companyia i obre un nou capítol en la seva història d’èxit empresarial. Ens ho explica el CEO de Cementos Molins, Julio Rodríguez: “El ciment és la base de la companyia, representa el 60% del nostre negoci, però la nostra estratègia a llarg termini és seguir creixent en tot tipus de solucions constructives de manera que puguem oferir un servei cada vegada millor als nostres clients.”

La nova imatge està en sintonia amb els objectius empresarials de l’empresa de reduir les emissions de CO₂ en la fabricació de ciment i d’apostar per la innovació i la sostenibilitat en tots els seus processos. En aquest sentit, la companyia treballa per expandir el seu catàleg de formigons sostenibles, paviments, solucions prefabricades, morters especials, sistemes d’aïllament tèrmic d’edificis, mobiliari urbà i economia circular.

Amb el llançament de la nova marca, Molins ha creat sis descriptors de negoci que distingeixen les diferents àrees de la companyia i que marquen noves línies de creixement en solucions i productes: “Ciment”, “Hormigó i àrids”, “Economia circular”, “Solucions per a la construcció”, “Solucions prefabricades” i “Paisatge urbà”.

En aquest procés, Molins unifica les marques comercials dels seus negocis excepte ESCOFET i CALUCEM, que es mantenen per la seva singularitat i especialització. En tots dos casos, però, serà visible al seu logotip la nova identitat de la companyia a la qual pertanyen, convertint-se en Escofet by Molins i Calucem by Molins.

Amb aquesta nova identitat corporativa, un dels col·laboradors més antics del Col·legi es prepara per a un futur en el qual el sector de la construcció sigui més eficient, respectuós amb el medi ambient i centrat en les necessitats de les persones.

Susterra, la nova gamma de solucions sostenibles


En aquesta línia, Molins també ha llançat al mercat Susterra, la nova gamma de solucions que agrupa tots aquells productes i solucions de l’empresa que permeten fer un salt significatiu en l’àmbit de la sostenibilitat. Aquesta nova gamma distingeix els productes i solucions amb una forta contribució a la reducció d’emissions i descarbonització, a l’economia circular, o que també promouen un entorn de treball més segur per a les persones.

Newsletter